PERSONAL | FITTE PAPA

Moe maar voldaan plof ik op de bank voor de tv, met kids die energie hebben voor een heel elftal is dat soms aanpoten.ย  โ€œPapa ik wil voetballen, ik wil graag fietsen, zullen we naar het bos gaan?” En dan heb ik het nog niet eens over โ€œpap, mag ik drinken? Mag ik wat lekkers?” ofย  “Jongens ruim jullie kamer nou eens even op!” Voor velen van jullie zo herkenbaar, zo ook voor mij. Geen rust in hun kont en het energie level matcht niet altijd met papa ๐Ÿ™‚

Als de kids dan in bed liggen kan ik erย  voor kiezen om lekker te blijven zitten.ย  Maar ik kan ook lekker mijn sportspullen bij elkaar zoeken en dan heerlijk een uurtje naar de gym gaan. Vroeger koos ik voor optie 1, maar de nieuwe versie van mij zelf kiest voor optie 2.ย  Als je na gaat dat een workout maar 4% van een hele dag beslaat,ย waar hebben wij het dan over he?! Maar toch is het vaak zoโ€™n moeilijke stap om te gaan in de avond. Hebben we de hele dag gewerkt of achter de kids aan gerend. We zijn dan immers blij dat we even languit op de bank kunnen zitten.ย  Maar raap al je motivatie bij elkaar en ga toch lekker naar de gym.

Dan kom ik thuis van de training en dan denk ik, heerlijk! Wat was het weer een lekkere training!ย ย  Dan ben ik toch weer blij dat ik ben geweest. En als ik dan in de ochtend weer dat wilde gedoe hoor, ben ik ook weer super blij met ze haha.ย  Maar het vraagt wel wat energie en de juiste planning van een fitte papa.

thumbnail_image1

Mocht ik een keer echt niet naar de gym kunnen gaan dan probeer ik wel thuis nog wat te gaan trainen. Ik doe dit met mijn eigen lichaamsgewicht. Denk dan bijvoorbeeld aan push ups, de plank, chin ups en hammer curlsย met een volle fles cola. Ik zal hier binnenkort meer vertellen over hoe je thuis kunt trainen!

In mijn volgende blog ga ikย bespreken hoe je de maand decemberย door kunt komen en hoe je al die verleidingen de baas kunt zijn. Tot over 2 weken!

Heb jij al eens een kijkje genomen op mijn personal coaching profiel?

Geef een reactie