RECEPT | SNICKERS SMOOTHIE

Houd je van Snickers? Dan heb je geen andere keuze dan deze smoothie te proberen! Hij is zelfs ideaal als pre of post workout snack door de toevoeging van eiwitpoeder. Al een tijdje heb ik pindakaas poeder in huis en ik had geen idee wat ik er nou eigenlijk mee wilde maken. Dit was experiment nummer 1 en het resultaat is veelbelovend, al zeg ik het zelf! Heb je trouwens geen amandelmelk in huis dan kun je ook gewone melk of water gebruiken. Wanneer je gaat voor water zal het geheel wel iets minder romig worden! Een smoothie volgens onderstaande ingrediënten bevat 241 calorieën waarvan 14,7 gram koolhydraten, 34,1 gram eiwitten en 5,4 gram vetten.


Voor 1 smoothie heb je nodig;

 Wat ga je doen?

  • Schenk de amandelmelk in een blender en voeg het eiwitpoeder en het pindakaas poeder toe.
  • Meng dit tot een luchtig geheel.
  • Schenk in een glas en voeg de Whey Isolaat Crispies toe voor een lekkere crunch (en extra eiwitten!)

Laat je me weten wat je er van vond in de reacties hieronder? Klik hier voor meer lekkere recepten en volg onze Instagram account voor kijkjes achter de schermen!

Geef een reactie